راهکار MiVoice Businesss پلتفرمی است که امکان یکپارچه سازی سیستمهای تلفنی با مدیاهای Unified Communication فراهم می آورد .
راهکار مرکز تماس مایتل مجموعه ای است از نرم افزارها و سخت افزارها که قابلیت مدیریت موثر تمامی مراکز تماس کوچک و بزرگ را دارا می باشند . این سیستمها با هدف برقراری ارتباط ،جذب و حفظ مشتریان طراحی شده است . با استفاده از این راهکار می توانید سازمان خود را با یک رویکرد ارتباطی که قابل اطمینان ، ایمن و قابل تعامل با سیستمهای فعلی باشد ادغام کنید. ضمن محافظت از سرمایه گذاری های فعلی ، تجارت خود را با سیستم هایی که تا 65000 کاربر قدرتمند و مقیاس پذیر دارند ، از جمله قابلیت استقرار و انعطاف پذیری ادغام کنید.
چه از لحاظ سخت افزاری در اتاق سرور و چه یک ماشین مجازی در ابر باشد ، می توانید یک پلت فرم کنترل تماس در قلب هر سیستم ارتباطی پیدا کنید. راه حل مناسب نه تنها بهترین ویژگی ها را برای اندازه و نوع تجارت شما ارائه می دهد ، بلکه راه حل آماده ای برای نیازهای شما است.
مزایای برتر سیستم عامل کنترل تماس مایتل :
انتخاب نوع استقرار
فرضیه. ابر ، ترکیبی. عمومی. خصوصی.
انتخاب ها می تواند دلهره آور باشد؛ به شکلی که می خواهید کار کنید و وقتی منطقی باشد به یک مدل استقرار متفاوت تغییر دهید.
مقرون به صرفه
وقتی کسب و کار شما رشد می کند ، می خواهید یک پلت فرم کنترل تماس برقرار کنید که با شما ترازو کند و به اندازه نیاز انعطاف پذیر باشد. از آنجا که یک اندازه هرگز واقعاً متناسب با همه نیست.
بهره وری و قابلیت دسترسی کارمندان
صدا ، فیلم ، پیام رسانی فوری ، حضور ، تحرک و سایر ابزارهای دستیابی به همکاری که همه در یک سیستم عامل موجود است.
ساده در نگهداری
با مدیریت آسان ، عملکرد قابل اعتماد و قابلیت های مدیریت قوی ، همیشه اعتماد به نفس کنترل را خواهید داشت
مراکز تلفن سری MN 3300 برای پاسخگویی به مشترکین تلفنی از 5 الی 130.000 کاربر و قابل پیاده سازی از یک الی تا 900 سایت در یک شبکه تلفنی یکپارچه.
FEATURES
- CSingle Enterprise Identity
- Dynamic Extension
- Single Number Reach
- Hot Desking
- Teleworker
- Unified messaging
- Flexible Deployment
- Auto-Attendant
- Flexible Day/Night Mode
- Call Routing
- Unified Messaging
- Flexible Music On Hold
- Enhanced Call Screening
- Embedded Meet Me Conferencing