سیستم تلفن قلب هر کسب و کاری می باشد . هنگامی که مشتریان تماس می گیرند. وقتی تیم ها به هم وصل می شوند. بنابراین راه حلهای ما قابلیت اطمینان و پاسخگویی را در درجه اول قرار می دهد.کار تیمی تغییر کرده است. در حال حاضر هر کارمند دارای یک تلفن هوشمند یا دو. و اغلب آنها از خانه ، از راهروها و یا در نقاطی خارج از محیط کاری خود کار می کنند.در دانشگاه ، در شعب ، کارخانه ها ، بیمارستان ها و دائما در حال حرکت هستند . مکالمه در همه جا وجود دارد ، و تلفن های نوآورانه رومیزی ، تلفن های بی سیم ، تلفن های همراه و برنامه های کاربردی ارتباطی به آنها کمک می کند تا به راحتی تماس حاصل نمایند .
Business communication excellence
بالغ بر هشتصد هزار شرکت در جهان از راهکارهای شرکت آلکاتل-لوسنت استفاده می نمایند. مکالمات تجاری بین کارمندان و با شرکا و مشتریان سریعتر و تأثیرگذارتر هستند. چت سازمانی ، اشتراک صفحه ، مکالمه ویدیویی. دفتر تلفن ها کاملاً در این جا ادغام شده اند. سیستم تلفن قلب هر کسب و کاری می باشد . هنگامی که مشتریان تماس می گیرند. وقتی تیم ها به هم وصل می شوند. بنابراین راه حلهای ما قابلیت اطمینان و پاسخگویی را در درجه اول قرار می دهد.کار تیمی تغییر کرده است. در حال حاضر هر کارمند دارای یک تلفن هوشمند – یا دو. و اغلب آنها از خانه ، از راهروها و یا در نقاطی خارج از محیط کاری خود کار می کنند.در دانشگاه ، در شعب ، کارخانه ها ، بیمارستان ها و دائما در حال حرکت هستند . مکالمه در همه جا وجود دارد ، و تلفن های نوآورانه رومیزی ، تلفن های بی سیم ، تلفن های همراه و برنامه های کاربردی ارتباطی به آنها کمک می کند تا به راحتی تماس حاصل نمایند .
آنچه راهکارهای آلکاتل براورده می سازند :
مشتری محور: مشتریان انتظار پاسخ سریعتر از گذشته را دارند. آنها می خواهند با افراد مناسب در سازمان شما صحبت کنند ، نه فقط ایمیل بفرستند. انتظار دارند تا ارتباط مخاطبین خارجی و داخلی به متخصصان شما ، هر کجا که هستند ، به بهترین شکل برقرار شود .
مقرون به صرفه: شبکه های IP دسترسی سریع و کم هزینه به کلیه مکان های شما را فراهم می آورد. با استفاده از این راهکارها، صورتحساب تلفن همراه و بین المللی خود را کاهش می دهید. ما می توانیم با یک سیستم متمرکز متصل به ابر به عنوان اجاره سرویس به شما در بهینه سازی ارتباطات بین المللی و داخلی کمک کنیم.
گارانتی استفاده در آینده : در این جهان پر سرعت ، معقول است که برای محافظت از سرمایه گذاری خود ، راه حل های تلفن منعطف و انعطاف پذیر با چرخه عمر طولانی را انتخاب نمائید . سیستم عاملهای OpenTouch و OmniPCX ما قابل تنظیم ، مقیاس پذیر ، متصل به ابر هستند و از ارتباطات یکپارچه پشتیبانی می کنند.
FEATURES
- Complete SIP-based solution
- On-site or private cloud deployment
- Multi-media communication and collaboration
- Omni-channel contact center
- Video conferencing and team collaboration
- Unified messaging
- Mobile applications
- Broad phone portfolio
- Broad phone portfolio
- Extensive reporting functionality
- One-point entry management suite