مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان، صندوق بازنشستگی کشور

شرکت زیرا ، مجری طرح بزرگ راه اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشور 

شرکت زیرا با راه اندازی مرکزی برای ارتباط و تماس با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری از طریق شماره ۲۵۰۰ با استفاده از درگاه تماس تلفن شهری، وب و تلفن ارتباط ۲۴ ساعته بازنشستگان با صندوق بازنشستگی کشوری را در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل فراهم ساخته است.

مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان (SRM)” و “مرکز نوآوری صبا” ۲ مرکز خدماتی نوین صندوق بازنشستگی کشوری ، در روز شنبه یکم شهریور ماه 99 با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

«محمد شریعتمداری» در مراسم افتتاح این مرکز ضمن اشاره به هفته دولت گفت: نظام اداری کشور به عارضه کم شنوایی و کم بینایی روبه‌روست و صدای بازنشستگان و مردم مظلوم را نمی‌شنویم و خوب نمی‌بینیم بنابراین باید به ابزاری مسلح شویم تا این موضوع را حل کنیم.

وی اظهارداشت: افتتاح مرکز نوآوری و ارتباط بل ذینفعان سمعک ماست تا بهتر بشنویم و برای بازنشستگان چاره اندیشی کنیم و سطح زندگی آنان را ارتقا دهیم. 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان افتتاح مرکز ارتباط با ذینفعان اعلام کرد: امکان پاسخ ۲۴ ساعته به بازنشستگان کشوری فراهم شد.مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: پوشش‌دهی به 1181 اپراتور، تعریف 64 گروه کاری و فرایندی، امکان تعریف هفت مهارت برای هر اپراتور، امکان ارتباط با وب‌سرویس‌ها، پیش‌بینی‌های ترافیک تماس، عدم نیاز به حضور فیزیکی، ساده شدن کار ارائه دهندگان خدمات در صندوق بازنشستگی کشوری، کاهش هزینه‌ها و… بخشی از ویژگی‌های این مرکز دائمی تماس با ذینفعان است که آن را به یکی از به‌روزترین و کارآمدترین مراکز ارتباط با ذینفعان در سراسر کشور تبدیل می‌کند. 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط در دوران بازنشستگی و آسیب‌پذیر بودن ارتباطات افراد در این دوران گفت: ارتباط موثر بازنشستگان با سازمان متبوعشان یکی از ارکان جدی کمک به توانمندسازی بازنشستگان و کمک به سازمان‌ها در ارائه خدمات است.