خدمات پشتیبانی

  • انجام بیش از  ۲۰۰۰ درخواست سالیانه جهت نصب، جابجایی ، تعمیر و نگهداری انواع تجهیزات مخابراتی
  • اعزام کارشناس به سایت متناسب با درخواست مشتری
  • امکان ارسال تجهیزات اصلی از انبار شرکت جهت جایگزینی با قطعات معیوب
  • آموزش مشتری در لایه  Admin
  • مستند سازی از پایگاه داده سیستمهای مخابراتی منصوبه در سایت مشتری
  • تهیه گزارش های مستمر از وضعیت سلامت تجهیزات منصوبه در سایت
  • بازدید های دوره ای و پیشگیرانه
  • مرکز تماس پاسخگو در تمام ساعات شبانه روز

انواع قرارداد پشتیبانی و نگهداری

تیپ های مختلف قرارداد بر اساس خدمات و ساعات پشتیبانی تعریف می شوند :

  • بازدید های دوره ای (ماهیانه / فصلی / سالیانه)
  • بازدید به درخواست مشتری
  • امکان گارانتی تجهیزات در طول مدت قرارداد
  • امکان تامین قطعات جایگزین
  • امکان تعمیرات تخصصی
  • پاسخگویی مرکز تماس
  • امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته

گارانتی تجهیزات

  •  انبار مجهز قطعات و تجهیزات الکترنیکی و مخابراتی
  • امکان جایگزین کردن قطعه و حتی کنترلر در اسرع زمان
  • امکان ارایه بسته پیشنهادی بیمه تجهیزات بدون دریافت هزینه برای تعویض و ایاب و ذهاب و خدمات مهندسی

سرویس های پیشگیرانه

  • اعزام کارشناس به سایتها جهت بررسی وضعیت سایت و تجهیرات و انجام اقدامات پیشگیرانه
  • امکان خاک گیری از سیستمهای منصوبه با مجهزترین دستگاهها روز دنیا
  • ارائه دستورالعملهای بازرسی تجهیزات جهت بررسی سلامت و ایمنی آن

پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • امکان انجام بیش از ۸۰۰ مراجعه سالیانه جهت انجام درخواست های کاربران در سطح کشور
  • مجهز به مرکز تماس مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و کارشناسان پاسخگو
  • امکان اتصال به مرکز از راه دور جهت بررسی و رفع خرابی
  • اجرای دستورالعملهای پیشگیرانه و پیگیری تا رفع کامل مشکل
  • ارائه گزارشات کامل بررسی و رفع ایراد

مرکز تماس ۲۴ ساعته

  • دریافت بیش از ۵۰ الی ۱۵۰ تماس تلفنی روزانه و ارایه خدمات آنی
  • دارای ۳۰ خط اختصاصی دز ساپورت سنتر
  • رفع مشکلات بصورت تلفنی در صورت امکان
  • ارائه گزارش های عملکرد رفع عیب یابی
  • امکان ارائه پیشتهاد های فنی در جهت جلوگیری از بروز مشکلات مشابه توسط کارشناسان پاسخگو

کلینیک تخصصی تعمیرات

  • مجهز به لابراتوار فنی با کلیه امکانات جهت تعمیر و تست قطعات
  • امکان تعمیر تمامی بردهای الکترونیکی علی الخصوص تجهیزات مخابراتی
  • گارانتی قطعات تعمیر شده
  • ارائه گزارش کارشناسی علت بروز خرابی و راهکارهای پیشگیرانه
کلینیک تخصصی پشتیبانی ،نگهداری و تعمیرات شرکت زیرا

ماموریت واحد خدمات،پشتیبانی و تعمیرات در شرکت زیرا ارائه خدمات به روز و سریع به مشتریان خود می باشد . این واحد خدمات پشتیبانی خود را از بین استانداردهای Cobit,ISO2000,SixSigma,CMM/CMMI, و Internally Developed بر اساس استاندارد  ITIL v.3  متناسب سازی کرده است.

به عبارتی شرکت زیرا با رویکرد ITIL V3 با نگاهي نوين به فرآيند هاي استراتژي، طراحي، اجرا، پشتیبانی و خدمات ، پروژه های خود را مدیریت مي نمايد و همسويي با الزامات کسب و کار را ارتقا مي بخشد.

اين اجزا بيانگر چارچوب چرخه عمر خدمات مي باشند كه با بهبود در كسب و كار موجب خلق ارزش در سازمان شده و كمك مي نمايد تا استفاده از فناوري اطلاعات نيازهاي خاص عملياتي را بر طرف نمايد تا در نهايت سازمان بتواند علاوه بر بهبود خدمات در حوزه IT مزيت رقابتي و کاهش هزينه را براي خود به ارمغان آورد.

 

درخواست خدمات

3 + 0 = ?