راهکار MiVoice Businesss  پلتفرمی است که امکان یکپارچه سازی سیستمهای تلفنی با مدیاهای Unified Communication  فراهم می آورد .

ادامه مطلب

راهکار ضبط مکالمات مایتل (MiVoice Call Recording ) پلتفرمی است که امکان ضبط ،نگهداری و مانیتور کردن تماسهای تلفنی را فراهم می آورد . این راهکار امکان ضبط دسکتاب کاربر را حین مکالمه دارد .

ادامه مطلب

راهکار  MiContact Center تمام ارتباطات و ابزارهای همکاری را در یک رابط کاربری ساده جمع می کند. به شما اجازه میدهد تا به سرعت و به راحتی مخاطبین را پیدا کنید ، در دسترس بودن آنها را بررسی کنید و از طریق تلفن ، IM ، ویدیو ، به اشتراک گذاری دسک تاپ یا تماس کنفرانسی با آنها ارتباط برقرار کنید ، بدون اینکه مجبور شوید یک پنجره جداگانه باز کنید یا وارد برنامه های جدید شوید.

ادامه مطلب

راهکار MiVoice MX-ONE  ارتباطات و همکاری های یکپارچه غنی از ویژگی ها و همچنین قابلیت های مرکز تماس را ارائه می دهد که ارتباطات تجاری سریعتر و مؤثرتر را امکان پذیر می کند. با ادغام صدا ، فیلم و داده متحرک ، شرکت ها از افزایش بهره وری به ویژه برای کاربران در داخل و خارج از دفتر بهره مند می شوند.

ادامه مطلب